De tre senaste veckorna



En eftermiddag var jag och mamma ute och red islandshäst. Det var lite läskigt men himla kul och mysigt. Och så har jag myst och läst böcker av favoritförfattaren.
 


Vi hade myskväll några stycken på vår altan. Pizza, prat, skratt och alldeles för salta popcorn in på småtimmarna.
 


Jag har plockat maaaassor av kantareller och en kväll drack jag sangria med några av världens bästa tjejer i stadsparken.
 


En dag åt jag världsgod sallad och hade disneyfilmkväll med godis och kaffe hos Isse.
 


Jag åt lunch på stan med mamma och köpte sedan nya jeans. Lite (läs: väldigt) jobbigt, men välbehövligt, med tanke på att jag inte kan ha mina gamla byxor i storlek 34 längre.. Fick finaste kanintröjan som plåster på såren. 
 


En dag gick jag och fina Lovisa och kollade in nästan alla nationer. Sen var vi hungriga och fick gratis sockervadd. På kvällen tjuvlyssnade vi några stycken på svenska björnstammen och de var bäst som alltid.
 


Efter ett tandläkarbesök förmiddagsfikade jag med lillebror och pappa och åt sedan lunch med finaste Amanda.
 


På fredagen var det lite födelsedagsfirande för Issa, på söndagen var jag på konståkningstränar kick-off och åt nybakade kakor på kvällen, och på måndagen skrev jag in mig på Stockholms nation. Sedan var jag mentalt avstängd, ville inte finnas och mest sov i tre dagar. På torsdagen åt vi megagod födelsedagsmidda på Alexanders och dansade sedan på Stockholms.
 


I fredags var jag på recceinvigning/minimässa/välkommen till uppsala universitets-grej i universitetshuset (pepp på att plugga!! hihi) och på kvällen hade jag och lillebror myskväll. Idag har jag mest fikat hela dagen. Imorgon ska jag vikariejobba på ett dagis här i vattholma och det ska bli himla roligt!
 
De var de tre senaste veckorna det. Mihi.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du plugga? :)

Svar: jag läser en kurs som heter hjärnans funktioner, sjukdomar och mysterier :)
Klara Nilsson

2012-09-02 @ 23:07:45
Postat av: vonskareng

underbara bilder! och åh uppsala är ju så MYS!

2012-09-03 @ 16:01:54
URL: http://www.vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0