Was never much but we made the most

 
I lördags var det avskedsfest för Agnes och Linnea som åker till Australien. Temat var white och hela lokalen var pyntad i vitt. Mycket lyckad kväll. I söndags hade vi finmidda här hemma för mammas arbetskompisar och jag mest städade och myste hela dagen.
 
 
Måndag tisdag onsdag jobbade jag på en småbarnsavdelning på ett dagis i sävja. I måndags åt jag även middag med finaste Malin och var på tränarmöte. I tisdags klädde jag mig i prickig kjov och magtröja och var på snerikes nation med bästa Ebba och Lovisa.
 
 
Igår hade jag och Amanda pluggfika och jag åt världens godaste brownie och drack världens största kopp kaffe innan jag begav mig för att gå på en halv föreläsning. Idag var jag åter på pinnemans förskola, har saknat dem. I kastade sig i min famn och viskade "jag har saknat dig" när jag kom. Ikväll väntar ishallsjobb och dans, wiho.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0