om jobblycka och helgbestyr

 
I fredags hade jag, Ellen och Issa spakväll hos mig med choklad, ananas och vindruvor. Bubbelbad, bastu och småprat. Himla mysigt!
 
 
I lördags var jag och Ebba på stockholms gasque-eftersläpp efter lite vindrickande hos henne. Så. himla. kul. Kan vara en av mina absolut bästa festkvällar någonsin. Fina du.
 
 
Här är en kanelbulle jag fick på kanebullens dag av världens bästa lillebror, som jag var på bio med i söndags. Vi såg en oväntad vänskap och den var helt fantastiskt bra! åh fransk film.

Idag har jag haft en superbra dag på jobbet. En liten varm hand i min, en stor kram, lysande lycka när de klarar något de länge försökt med och en liten tjej som kryper upp i knät, det gör mig varm i hjärtat. Nu ska jag iväg på hjärrndissektion, wiho.
 
 
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0