Novemberslut

Hej igen. Tänkte mest bara titta in och säga att allt är bra. Jag jobbar på dagis och stormtrivs, speciellt på pinneman där jag igår blev firad med sång, kramar och hissad flagga, för jag har ju sen senast, igår närmare bestämt, hunnit fylla nitton! Hade en himla fin födelsedag. Jag har tagit ytterligare en konståkningsgrupp och njuter av varje sekund i ishallen. Just nu är jag mest bara fylld av ett lyckorus, dricker glöggte och äter pepparkakor, blir varm inombords av all snö, för nu börjar den absolut bästa tiden på hela året.
På återseende! (eventuellt)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Kul att höra från dig. Låter härligt med konståkningsgrupperna och att du trivs så bra med dagiset (dagisarna9. Har hälsningar från din farmor Gudrun som vi hälsade på i advent. Det var mysigt och trevligt med kyrkobesök fin musik och glögg framför brasan och lantliga fina små landsortsvägar med pudersnö på fälten. Kram från Birgitta

2012-12-03 @ 22:33:32
Postat av: Elin

Hej hur e d Finis?<3

Kram och god jul!

2012-12-22 @ 12:36:21
Postat av: Hedda

Jag har en tävling på bloggen! Det ligger ett riktigt snyggt halsband i potten, kika gärna in!

http://tjugoattondeapril.blogg.se/2013/march/nionde-mars-2-3-4-5.html#comment

2013-03-10 @ 13:39:02
URL: http://Tjugoattondeapril.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0