Första

Hej igen eller välkomen hit. Nystart i en ny blogg. Kunde inte hålla mig borta längre, så jag börjar lite smått igen. Men i en ny blogg som sagt. Den gamla finns kvar men innehåller för mycket av det förflutna, alla resor upp och ner i ätstörningshelvetet och jag kan minnas precis vad jag tänkte och egentligen menade i vartenda inlägg. Jag behöver nytt, ny inspiration, nya oskrivna blad. Det är nämligen en ny Klara som skriver dethär, en som längtar och strävar efter att återigen bli hon som är lycklig. En som sedan lite drygt en vecka tillbaka har börjat kämpa på riktigt.
Jag ska bli frisk, fri, en gång för alla.


Kommentarer
Postat av: katta

finis! <3

2012-05-20 @ 23:03:57
Postat av: Sara

Hej. Tack så hemskt mycket! Blusen hittade jag för en tia på myrorna.

2012-05-21 @ 08:19:27
URL: http://rymdpojkar.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tror på dig till 110% att du klarar detta. Du är bäst, puss på dig <3

2012-05-21 @ 13:56:46
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0