Att fatta vad som betyder nåt

 
Åh förträffligt fin dag! Kände mig så glad och peppad efter jobbet så jag bestämde mig för att idag var en alldeles utmärkt dag att premiärutmaningsfika. Mellanmål i form av en chokladmuffin, med mamma som sällskap. Mysigt och den var så himla god och det känns så himla bra! Anorexidemon släng dig i väggen, jag kan och vill och FÅR fika och njuta, precis som alla andra! Jag tar mitt liv tillbaka. Vi var även och såg en fotoutställning på Upplandsmuseet samt inhandlade lite sommarböcker. Det är inte mycket som slår känslan av en, två, tre! nya fina böcker.
 
Nu har jag precis varit ute och sprungit och åh att springa sig alldeles jättetrött och känna blodet pumpa och bara vara i vartenda steg, varenda sekund. och sedan när man kommer hem slänga sig i poolen.
"Om man kunde springa utan att bli trött skulle man inte vilja göra något annat".
 
Nu väntar grillmiddag och lite sådant, och solen lyser och om två dagar åker vi och jag bara njuter av att för en gång skull få känna ett litet pirr av lycka.

Kommentarer
Postat av: Em

Vilket fantastiskt underbart inlägg!! :) Var var ni och fikade nånstans?? Kram

2012-07-18 @ 22:36:56
URL: http://addictedtorunning.blogg.se
Postat av: Rebecka

Snuffis du är bäst! <3

2012-07-19 @ 03:45:29
Postat av: Hannis

gå din væg men stanna <3

2012-07-19 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0