We lie beneath the stars at night

 
Jag och finaste Ebba var på smålands nation och dansade till Mashup international en kväll för ganska länge sedan.
 
 
Jag har sörplat te och möblerat om i mitt rum.
 
 
Jag har tittat på modern family och jobbat som dagisvikarie vilket är kul som alltid.
 
 
En kväll åt jag middag med bästaste Ellen och Issa; världsgod saffransräk-pasta.
 
 
Och så har jag jobbat en hel del i ishallen, inget gör mig så glad som det. Det enda jag kunde tänka i lördags var; är det så här det känns att vara lycklig? Ikväll var jag ute och sprang i mökret, länge sen sist men himla härligt. Nu ska sova.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

älskar modern family!:) låter förövrigt galet underbart alltsammans!

2012-09-26 @ 12:11:20
URL: http://www.vonskareng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0