En sista höstmorgon

 
Imorgon är det november och det känns som att hösten officielt är slut. Den har bara flugit förbi men jag har ändå hunnit göra det som hör hösten till, så som att bära stickade tröjor, dricka te och gå solskenspromenader.
I måndags och i tisdags låg jag mest under en filt och hade ett svart hål i bröstet men idag tänker jag inte må dåligt längre.
 
 
Idag åker vi nämligen ner till världens finaste lilla farmor och det ska bli himla mysigt. Åtvidabergsvistelsen börjar vi med en fotbollsmatch; ÅFF - sundsvall och det ska bli otroligt kul och heja ÅFF osv. Ovan syns dagens frukost; gröt med äpple russin hasselnötter och kanel och det smakade vinter. Nu ska jag snart in och träffa ännu en ny terapeut, för sisådär fjärde gången. Hoppas hoppas hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hej kära Klara! Underbara höstbilder- hoppas så innerligt tillsammans med dig!!! Är med er och ÅFF- i tanken- på Kopparvallen! Krama farmor från mig!

2012-10-31 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0