Forever, untill the end of time



kokosnötsapelsindrink och blommor på borden / Jag och finaste Beckibuse
Syskonen / fysikB-plugg i solen i väntan på på-mastning


Har haft en otroligt bra Öregrundshelg med ett stort gäng fina människor på en av Uppsalaomnejdens mysigaste ställen. Åh, att spela evighetskubb i nyklippt gräs, äta perfekt grillad lax, sitta insvept i en filt med ett glas vin i kvällssolen och disskutera allt mellan framtidsplaner och stundande låtval, jubla när sverige får 12 poäng i Eurovision och sedan jubla ännu mer när vi vinner och sedan segerdansa till euphoria minst 10 gånger, dansa till en massa annat också i sommarmörker, nattpromenera i skogen och slutligen somna med smink och allt när det börjat ljusna ute. Idag har jag hjälpt till att morgonstäda undan resterna av festligheterna, mastat på båten och pluggat fysik i solen. Jag är trött och har bränt mig litegrann men har haft en sådan fantastiskt lyckad helg och har så himla fina vänner och jag har nästan inga måsten kvar och sommaren är här och jag vågar inte riktigt känna efter så noga men jag tror jag känner något som kan liknas ett litet uns av äkta glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0