Några sommardagar



I måndags uträttade jag ärenden, åt lunch med pappa på Un!co som nästan blivit vårat stammisställe, var på Isaks avslutning och blev genomblöt och såg sedan slutligen Sverige förlora mot Ukraina. I tisdags gjorde vi en liten utflykt, han på longboard och jag på cykel. Han är bra duktig på att åka, min lillebror!
    

Igår träffade jag Ebba och vi gick till arbetsförmedlingen och drack cola i solen och på kvällen tittade jag på Hollan - Tyskland på O'learys med några fina filurer. Idag har jag myst i solen med bästaste Malin och pratat om allt och inget och sedan dess har jag druckit två koppar te och läst min megabraiga bok. Ikväll väntar busligheter och jag kan inte förstå att det endast men samtidigt redan gått lite drygt en vecka sedan studenten. Livet som nyutexaminerad är rätt så fint ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en fantastisk dag! Alltid lika skönt att prata av sig med dig.Kramar <3

2012-06-14 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0