Hösthelgsbestyr

 
I fredags byte jag från pyjamas till vanliga kläder vid tre på eftermiddagen och tog på mig den igen klockan sju. Åt chips och tittade på the help i sängen. I lördags skrev jag högskoleprovet och det var mest bara jobbigt och tog himla lång tid fast det kändes ändå som att tiden gick fort. På kvällen var jag hos Issa en stund innan vi mötte Ellen och Lina på pipes of Scottland. Åkte dock hem rätt tidigt för jag var så väldigt trött.
 
 
Idag har jag ätit megagod frukost, gått solskenspromenad, pluggat, bytt gardiner, tittat på torka aldrig tårar utan handskar som är så himla bra och så himla hemsk och kvällsfikat med Ellen och druckit chailatte som smakade jul. Ikväll ska jag sova tidigt för imorgon tänkte jag nämligen jobba igen.

 

 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du har ett mysigt rum Klara med fin utsikt över trädgården. De vita gardinerna ger en luftigt och lätt känsla. Frukosten skulle jag gärna vilja ha i morgon! Kram från Birgitta

2012-10-29 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0