Sluta dröm om det ljuva livet



Livet flyter liksom på. Vissa dagar vill jag inte finnas och andra dagar känner jag mig nästan lycklig trots att jag ibland tror att jag glömt bort hur man gör. I måndags jobbade jag och det var kul, i onsdags träffade jag finaste Malin och hade min första föreläsning på kvällen (åh jättekul! så nöjd över kursvalet!). Igår hade vi torsdagsbus på stockholms nation i vanlig ordning och idag ska jag träffa Amanda för att planera lite inför kommande konståkningsjobb. Så ja, livet i sig är rätt bra med kurs och jobb och nationsliv, men de svarta dagarna är fortfarande alldeles för många och jag önskar bara att jag någon gång kunde få känna mig lika glad som jag egentligen borde vara istället för att ständigt ha en ångestklump i magen.

Kommentarer
Postat av: vonskareng

åh men jag känner så där också, man har fina saker att syssla med i nuet, och jag har plug att se fram emot i vår (förhoppningsvis).. men ändå känns allt jobbigt så ofta :( åååh det blir bättre, man får försöka tänka så!

nej tyvärr alltså :( , i Stockholm, så rätt nära som tur är! har släkt i uppsala så var där ofta förut! älskar den staden <3 men stockholm är ju fint också haha ^^

2012-09-07 @ 11:45:05
URL: http://www.vonskareng.blogg.se
Postat av: Em

vad pluggar du för nånting? :)

2012-09-07 @ 17:49:30
URL: http://addictedtorunning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0