Septembersöndag

 
I måndags var jag hos Issa en sväng och vi gjorde mest ingenting vilket var väldigt skönt. Resterande dagar har jag jobbat på ett dagis här i Vattholma. Jättekul, det gör en så himla glad när en lite tjej tittar upp på en med stora ögon och säger "du är en jättebra fröken" eller när en liten kille skriker Klara! och slänger sig runt ens ben. Men det är rätt uttröttande och jag har knappt orkat vara vaken när jag kommit hem. Föreläsningen i onsdags var rätt komplicerad och konståkningsjobbet i torsdags, och igår, var mest bara underbart roligt. Få saker gör mig så lycklig som att vara konståkningstränare. Nu ska jag snart övningsköra och köpa godis.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hur mår du?

KRAM

2012-09-17 @ 20:11:03
URL: http://motfriheten.webblogg.se
Postat av: vonskareng

låter fint!

2012-09-18 @ 11:24:46
URL: http://www.vonskareng.blogg.se
Postat av: Birgitta

Ja det är mysigt med barn. Peter har ett 4-årigt barnbarn. Jag känner igen mig i hur svag man blir när man får uppmärksamhet. För ett par dagar sedan ropade han när han fick se mig komma: Mamma mamma Birgitta kommer. Och sedan: Jag vill krama dig. Ja då smälter man. Kram från Birgitta PS Kul att höra från dig igen

2012-09-19 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0