Sista dagen och en första utmaning


jätteglad/rädd/pirrig/ledsen/förväntansfull osv..

Idag åt jag min allra första riktiga skollunch på nästan ett år, och även min allra sista någonsin. Tänkte att det kunde få bli ett bra avslut, och det gick förvånansvärt bra, förvisso endast grönsakssoppa, men ändå! Känns bra att jag gjorde det. första utmaningen; check!
Hela dagen, sista skoldagen (åh!!) har jag pendalt mellan hopp och förtvivlan, inom loppet av tre minuter sisådär 18 gånger. Kan. inte. fatta. det. fast nästan hela tiden med en underton av glädje, tror jag, pirrig förväntan. Åh, att känna riktiga känslor igen om än väldigt svagt, bara det känns som ett steg i rätt riktning, ett kvitto på att jag är på rätt väg
men studenten hörrni. imorgon.
och ute en stilla sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0